Blogia
vgomez

CINE: O MEU FILLO E EU

CINE: O MEU FILLO E EU

 

Nesta fin de semana chega aos cines a cinta "O meu fillo e eu". Unha comedia dramática que tendo como telón de fondo un deporte (rugby), trata realmente os vínculos pai-fillo. Esta é a súa ficha técnica:

Película: O meu fillo e eu 

Título orixinal: Les fils à Jo

Dirección e guión: Philippe Guillard

Producción: Cyril Colbeau-Justin, Jean-Baptiste Dupont e Olivier Marchal

Música: Alexis Rault

País: Francia  

Ano: 2010

Duración: 95 min

Distribuidora: Emon

Xénero: Comedia dramática

Reparto: Gérard Lanvin (Jo Canavaro), Olivier Marchal, Vincent Moscato (Pompon), Jérémie Duvall (Tom Canavaro), Karina Lombard (Alice Hamilton), Abbès Zahmani, Pierre Laplace (Frontignan), Lionnel Astier (Bernard)

Sinopse: Neto dunha lenda do rugby, fillo dunha lenda e el mesmo unha lenda do rugby, Jo Canavaro cría só ao seu fillo de 13 anos, Tom, nun pequeno pobo del Tarn. Para desgraza de Jo, Tom é tan bo en matemáticas como inútil no terreo de xogo. Pero para un Canavaro a lenda non pode rematar así, aínda que sexa preciso montar un equipo de rugby para Tom contra a vontade de todo o pobo e da do seu propio fillo.

Merece a pena vela!

0 comentarios