Blogia
vgomez

CANTO SABES DE CIENCIAS DA NATUREZA III

CANTO SABES DE CIENCIAS DA NATUREZA III

Seres vivos / Imaxe: greenarea.me/es

A resposta á pregunta do día anterior é CLOROFILA. As clorofilas son unha familia de pigmentos que se encontran nas cianobacterias e en todos aqueles organismos que conteñen plastos nas súas células, o que inclúe as plantas e os diversos grupos de protistas que se denominan algas. A fotosíntese é un proceso mediante o cal as plantas producen substancias orgánicas a partir de dióxido de carbono e auga en presenza de clorofila (captadora da enerxía solar).

E imos coa pregunta de hoxe...

3. Clasificamos os seres vivos en 5 reinos:

- Plantas

- Animais

- Fungos

Que 2 reinos faltan?

Maná a solución e unha nova proposta.


Pérdida de biodiversidad acelerada.

 

Read more at GreenArea.me: Pérdida de biodiversidad acelerada. http://greenarea.me/?p=1422

Pérdida de biodiversidad acelerada.

Read more at GreenArea.me: Pérdida de biodiversidad acelerada. http://greenarea.me/?p=142213

0 comentarios