Blogia
vgomez

XOGOS

XIMNASIO LÉXICO

Aprender e afianzar o léxico galego divertíndose e competindo. Este é o propósito do Ximnasio Léxico, a aplicación de xogos baseada no Dicionario da Real Academia Galega que xa pode descargarse en todos os dispositivos móbiles de Android e iOs.

O dominio dunha lingua non significa só coñecer un repertorio léxico senón tamén ser quen de empregar as palabras con naturalidade e espontaneidade. Dunhas só é preciso saber vagamente o significado. Outras xa están no vocabulario cotián, pero en ocasións deformadas, pois atribúeselles un significado equivocado ou tenden a escribirse incorrectamente. O Ximnasio Léxico permite adestrar o manexo óptimo do vocabulario xogando de distintas maneiras.

As persoas xogadoras poden elixir simplemente adestrar, o que permite escoller o tipo de xogo que interese máis en cada momento, ou ben competir. A opción do adestramento facilítalles aos usuarios e usuarias afacerse á mecánica dos xogos antes de dar o salto á competición, estruturada en tres niveis: inicial, medio e superior. Para avanzar dun nivel a outro é preciso sumar un número determinado de puntos en cada un dos seis xogos. Cada vez que a persoa xogadora suba de nivel aumentará a dificultade das propostas.

O circuíto proposto consta de seis xogos. Tres deles, os chamados aparellos, Bule, Rube e Une, constitúen o corazón da aplicación e constrúense a partir das voces recollidas no dicionario en liña da Real Academia Galega. O primeiro, Bule, ofrece a definición dunha palabra e tantos recadros como letras ten para ir completándoa co teclado, Rube consiste en adiviñar a palabra agochada, da que só se ofrece o número de letras, e Une funciona emparellando a palabra da columna esquerda co seu sinónimo, disposto á dereita entre outros vocábulos.

Os outros tres, as Vitaminas, emerxen cando a persoa xogadora acada un determinado número de puntos en cada nivel. Na primeira débese atopar, agochada entre outras letras, a palabra que completa o título dunha obra das letras galegas. A segunda esixe completar uns versos ou un dito popular coa voz que falta e a terceira propón acertar, entre un grupo de lemas, cal é o vocábulo que non pertence a un determinado grupo semántico.

FONTE: academia.gal

AS DAMAS, OUTRO XOGO PARA O CONFINAMENTO

 

Se nos días pasados falamos do xadrez, hoxe imos con outro xogo para pasar as horas de confinamento: as damas.

Maís sinxelo que o xadrez, é moito máis dinámico e permite partidas entre os membros que se atopen na mesma situación de encerro.

Que disfrutedes do vídeo!

XADREZ, UN XOGO PARA O ONFINAMENTO (II)

 

Onte, vimos os primeiros pasos para aprender a xogar ao xadrez. Hoxe, profundizaremos e aprenderemos xa técnicas deste xogo.

Que disfrutedes do vídeo!

Pero despois, a poñelo en práctica. Será unha forma de pasar estas longas horas de confinamento.

XADREZ, UN XOGO PARA O CONFINAMENTO

 

Sabes xogar ao xadrez? Non! Pois é o momento de aprendez desde cero. Así poderás pasar mellor as horas deste confinamento.

Por certo, despois de aprender, poderás facer partidas cos que se atopen, coma ti, confinados

Vena! Segue as indicacións do vídeo superior.

SOLUCIÓN ENTRETEMENTO 7 ERROS (II)

Aquí tes a solución na procura dos 7 erros do día anterior.

Atopáralos? Si? Estupendo!

Non era moi difícil!

FONTE: danielyara.wordpress.com

ENTRETEMENTO 7 ERROS (II)

Busca os 7 erros que diferencian estas imaxes.

Mañá a solución!

FONTE: danielyara.wordpress.com

SOLUCIÓN ENTRETEMENTO 7 ERROS

Aquí tes a solución na procura dos 7 erros do día anterior.

Acertache? Si? Estupendo!

FONTE: historiaybiografias.com

ENTRETEMENTO DO 7 ERROS

Localiza os 7 erros nas imaxes da Pantera Rosa e o Inspector Clouseau.

Mañá a solución!

FONTE: historiaybiografias.com