Blogia
vgomez

XOGOS

AKINATOR

Página principal de la versión web de Akinator

Páxina principal da versión web de Akinator

Neste verán púxose de moda entre os youtubers Akinator. Este xogo online non é precisamente novo. Xógase dende a súa web dende 2007. Trátase dun personaxe que asegura ler a túa mente e que che fai preguntas para que ti as respondas. Aínda que ás veces necesita máis de 20 delas, adoita acertar ao personaxe coñecido no que estás a pensar, aínda que sexa unha estrela local.

Segundo explica a páxina de Akinator no seu apartado de preguntas frecuentes, o algoritmo que fai que este personaxe ficticio teña tanta puntería coas súas adiviñacións é secreto. O que non é ningún misterio é que aprende a base de derrotas: cando non logra acertar o personaxe, solicita ao xogador que introduza o nome deste. Estes novos personaxes suxeridos teñen que ser validados por un moderador e, despois, incorpóranse á memoria de Akinator.

Para afinar no número de respostas que necesita para acertar un personaxe, Akinator permite tamén introducir novas preguntas que lle permitan acertar máis rápido. Estas poden suxerirse despois de que a máquina acerte, ou non, un personaxe.

É dicir, Akinator non adiviña nada en por si, senón que son os propios usuarios os que, partida a partida, van ampliando a súa base de datos. E, desde 2007, segundo o contador da súa web, xogáronse máis de 400 millóns de partidas.

Queres xogar?

Adiante! Preme AQUÍ.

FONTE: Verne/elpais.es

XEOCACHING, UN XOGO NA NATUREZA

 

A natureza é un lugar para coidar, admirar, gozar e tamén para divertirse ocultando e buscando "tesouros". É a proposta do "xeocaching", un xogo que para iso utiliza a tecnoloxía GPS e que ten millóns de seguidores en todo o mundo.

Que é xeocaching?

"Capturar ou atrapar xeograficamente". Esta podería ser a tradución da palabra inglesa "xeocaching". Neste xogo, unha especie de xincana, hai que utilizar un receptor GPS para buscar uns "tesouros" que algún outro participante do xogo ocultou nalgún lugar. Trátase, por tanto, dunha maneira lúdica de percorrer espazos naturais e de estar en contacto con outras persoas de afeccións similares.

O "xeocaching" empezou como un entretemento dun grupo de especialistas en tecnoloxía de xeoposicionamiento e, na actualidade, é un xogo que a nivel mundial cativa a uns tres millóns de "xeocachers", dos que a maioría se atopan en Estados Unidos (830.000 usuarios activos), Alemaña (375.000) e Reino Unido (160.000), segundo datos da web de referencia dos afeccionados a este xogo: xeocaching.

A invención do xeocaching atribúeselle a un estadounidense, David Ulmer, que formaba parte dun grupo de noticias da internet especializado nos Sistemas Globais de Navegación por Satélite. A Ulmer ocorréuselle a idea dun xogo para atopar un "cofre do tesouro" que servise como celebración de que o Goberno do seu país permitise o 1 de maio que os receptores comerciais de GPS fosen máis precisos. Dous días despois, propoñíallo ao resto do grupo e escondíao nos arredores da cidade de Portland (EE.UU.). O "xeocaching" nacera.

Como se xoga ao xeocaching?

Para ser un "xeocacher" é imprescindible o uso dun receptor GPS e abrir unha conta na web de xeocaching, onde aparecerán todos os tesouros ou "caches" máis próximos.

Os responsables de xeocaching Spain recomendan aos principiantes que empecen con algún "cache" próximo e co menor número de estrelas posible, ler a descrición, marcar as coordenadas GPS e, por suposto, asumir as mesmas recomendacións que se seguirían se se iría de excursión á natureza para evitar sustos, en especial levar un móbil para estar localizables, auga e alimentos.

Os "tesouros" que poden acharse son moi variados, sinalan desde Xeocaching Spain: "Depende do tamaño do tesouro, pero normalmente son pequenos xoguetes, libros, ladrillos de Leigo, minixogos, peluches, CD de música, CD-ROM, DVD, etc. Algúns agochos conteñen unha cámara para que te saques unha foto e vólvala a deixar no seu lugar. Os agochos máis pequenos só conteñen un anaco de lapis e uns papelitos para rexistrarche, outros nin sequera teñen lapis".

Palabras crave que hai que saber sobre xeocaching

O "xeocaching" utiliza unha terminoloxía concreta que é conveniente saber cando se fala con outros "xeocachers":

Cache: o tesouro que se ten que buscar. Gárdanse en envases reutilizables de diferentes tamaños e materiais, segundo o tipo de "cache". Se unha vez atopado quérese levar, hai que deixar a cambio outro de igual ou maior valor para o seguinte "xeocacher" que o descubra.

Logbook: é un caderno que está dentro do "cache" onde apuntar o nome de quen o acha para que quede rexistrado.

Travel Bug (do inglés "bicho viaxeiro"): é calquera cousa cun código para que viaxe de agocho en agocho. A maioría ten un obxectivo específico, con diversa información. Os "xeocachers" non poden quedarse con el.

Geocoin (da inglés "moeda xeográfica"): é o mesmo que un "travel bug", pero o código vai gravado nunha moeda.

FONTE: Revista Consumer/medio ambiente

XOGO EN LIÑA: TOMA DE DECISIÓNS

XOGO EN LIÑA: TOMA DE DECISIÓNS

 

SOGAMA (Sociedade Galega do Medio Ambiente, empresa pública autonómica, creada no ano 1992) vén de editar un xogo en liña sobre residuos urbanos para escolares de Educación Secundaria (12 a 16 anos): Toma de Decisións.

Este xogo ten  o fin de promover a reflexión dos mozos e mozas en torno aos hábitos de consumo e compras responsables, decidindo que debe facerse cos residuos xerados e avaliando as consecuencias das súas accións.

Se o queres coñecer só tes que premer AQUÍ.

FONTE: Sogama.es

MINIXOGOS PARA ESTIMULAR AS NOSAS INTELIXENCIAS

MINIXOGOS PARA ESTIMULAR AS NOSAS INTELIXENCIAS

Intelixencia múltiples / Imaxe: intmultienargentina.com.ar

Non hai unha única intelixencia, senón oito. Segundo a denominada teoría das intelixencias múltiples (proposta por Howard Gardner en 1983), cada unha destas localízase nunha parte do cerebro, polo que uns exercicios axeitados servirían para estimulala e fomentar a aprendizaxe dos nenos. As intelixencias son: lóxico-matemática, lingüístico-verbal, intrapersonal, interpersoal, musical, visual-espacial, naturalista e corporal-cinestésica. Todas elas serían distintas e semi-independentes. De acordo a esta liña, os pequenos xenios seríano nun ámbito concreto, que se pode potenciar.

Como cada intelixencia destaca por unhas características, cada persoa que a desenvolve, tamén. Distintos recursos adáptanse para desenvolver ou potenciar as habilidades sen entorpecer as capacidades de cada un, senón todo o contrario.

Hoxe quero falarvos dunha web recapacita onde pais e profesores poden coñecer máis sobre iste tema e aceder a recursos didácticos. Para que coñezas algúns deles, aquí tes estes MINIXOGOS (pictomemory, quen é quen e sen barreiras).

A practicar!

UNIVERSE SANDBOX, UN SIMULADOR DE AMEAZAS ESPACIAIS

Simulación da colisión da Vía Láctea e Andrómeda / Universe Sandbox

 

Despois do paso do "fin do mundo Maia", que xerou tanto interese e controversias,  as ameazas espaciais regresan ao centro do escenario como "potenciais responsables" de borrar á especie humana dun só movemento. Os medios cubriron con especial atención (e o suficiente grao de dramatismo) o progreso de (99942) Apophis , un asteroide que de pasar por certa "fechadura gravitacional" no ano 2029, golpeará á Terra o 13 de abril de 2036. Mentres que os científicos se encargan de determinar se o impacto acontecerá ou non, o que podemos facer nós é observar unha simulación aproximada, ou desfacer os aneis de Saturno, ou ser testemuñas da colisión entre a Vía Láctea e Andrómeda.

Para facelo temos o  Universe Sandbox, unha aplicación creada por Dan Dixon, que leva máis de catro anos de desenvolvemento. Ademais de crear as túas propias simulacións (e facer chocar algúns planetas no proceso), podes cargar simulacións xa establecidas, e recordar algúns dos eventos máis relevantes en materia astronómica dos últimos anos.

Universe Sandbox pódese descargar de forma gratuita, pero só está dispoñible para Windows (a partir de XP SP3).

Algo distinto para este Nadal!

VIDEOXOGO CLMNTK

VIDEOXOGO CLMNTK

 

Este ano celébrase o ANO INTERNACIONAL DA ENERXÍA SOSTIBLE PARA TODOS. Recoñecendo a importancia da enerxía para o desenvolvemento sostible, a Asemblea Xeral das Nacións Unidas proclamou o ano 2012 Ano Internacional da Enerxía Sostible para Todos mediante resolución 65/151. 

O Ano Internacional da Enerxía Sostible para Todos ofrece unha valiosa oportunidade para afondar a toma de conciencia sobre a importancia de incrementar o acceso sostible á enerxía, á eficiencia enerxética e á enerxía renovable no ámbito local, nacional, rexional e internacional.

Climántica está a desenvolver actividades co gallo desta celebración. Unha delas é o videoxogo CLMNTK (en galego, español e inglés). É un vídeoxogo de simulación para a toma decisións na xestión racional dos recursos enerxéticos para a mitigación do cambio climático na primeira metade do século XXI.

Se o queres coñecer só tes que premer AQUÍ.

XOGO: CLMNTK

XOGO: CLMNTK

Hoxe propóñovos un novo xogo: CLMNTK. Este xogo xorde como consecuencia da necesidade de axuda que ten o noso planeta para salvarse e na axuda que cada un podemos aportar.

A idea é a seguinte: Imaxina que estás no ano 2015e  que a contaminación na túa cidade é tan elevada  que xa non se pode vivir alí. Ti decides marchar a un novo territorio, onde crearás vivendas e traballo para a túa poboación, construirás zonas de lecer, experimentarás coa enerxía, descifrarás mensaxes, superarás probas de habilidade e, sobre todo, controlarás a contaminación e os cambios de clima.

Interésache a aventura? Pois empezamos, pincha aquí en O XOGO: CLMNTK

Fonte: Climantica.org

XOGO: "E COMERON FELICES"

XOGO: "E COMERON FELICES"

Médicos sen fronteiras acaba de presentar un xogo educativo titulado E comeron FELICES”. Unha historia optimista sobre a desnutrición infantil. Vai dirixido ao público infantil a partir de 10 anos para que coñezan a realidade da desnutrición infantil e entendan que tomar conciencia dela e difundila tamén é unha forma de contribuír a solucionala.

Se che interesa pincha en MSF:XOGO