Blogia
vgomez

"PLATERO E EU": 100 ANOS

"PLATERO E EU": 100 ANOS

O libro "Platero e eu" / Imaxe:estrelaseouricos.sapo.pt

"Platero é pequeno, peludo, suave; tan brando por fóra, que se diría todo de algodón, que non leva ósos". É un dos mellores e máis soados arranques da literatura española, posiblemente tamén da universal, e hoxe, venres, cumpre cen anos.

Platero e eu recrea, a través da maxistral pluma de Juan Ramón Jiménez a vida e morte do burro Platero . A pesar de estar escrita en prosa, cada unha das frases desta obra, cunha singular lírica que chega ao corazón, reflicte o bo saber facer do poeta e convértea a en a terceira máis traducida a diferentes idiomas e linguaxes do mundo despois da Biblia e O Quixote.

 Pero Platero e eu, en contra do que todo o mundo cre, non é un libro para nenos. Encerra nas súas páxinas unha mordaz crítica social que supera o interese dos máis pequenos.

O argumento non é complexo. Platero e eu relata a amizade entre un burro e un poeta, un personaxe no que o lector pronto é capaz de identificar a Juan Ramón Jiménez, nacido en Moguer (Huelva) en 1881 e falecido en San Xoán (Porto Rico) en 1958.

Parabéns!

FONTE: Xornal La Voz de Galicia

0 comentarios