Blogia
vgomez

CONTOS QUE NON SON CONTOS: POR SAN FROILÁN

CONTOS QUE NON SON CONTOS: POR SAN FROILÁN

 

O San Froilán é unha festa de moita sona en Galicia. Entre os días 4 e 12 de outubro,  Lugo  vive estas festas , cuxa celebración atrae centos de miles de visitantes cada ano. Dentro do programa destacan, sobre todo, dúas das xornadas festivas: o 5 de outubro, cando teñen lugar os actos relixiosos na honra do patrón San Froilán; e o domingo seguinte, o chamado "O domingo dás Mozas", que está adicado á exaltación do traxe tradicional e ao folclore galego. Alí situamos o noso conto:

Pepe da Corga e Estevo de Castro encontráronse despois de moito tempo, entre a multitude, no San Froilán.

Abrazos e alegróns polo encontro, pero só un intre porque Estevo tiña moita présa. Perdera a súa dona e andaba na súa procura coma un deseperado por toda a festa.

- Vaia home, que casualidade -dixo o Pepe-. Pois eu tamén perdín á miña esta mañá e co xentío que hai este ano tampouco a dou atopado. Se che parece, dime como é a tua dona e así avísote se a vexo.

- Pois si. A miña Raqueliña éche unha xoia. Única herdeira do pazo do Regato. Cose, tece, pasao o ferro e borda que é un primor. De cociñeira non quero que a haxa. Alta coma nós pero "moi ben formada", pernas longas e bonitas. Cara fermosa de ollos azuis, busto perfecto... (meu deus como falou aquel home). E dime temén como é a túa...

- A miña? A miña? -dixo de novo o da Corga-. Esquece a miña e imos os dous agora mesmo buscar a túa!!!!!!

FONTE: Almanaque Agrícolas ZZ 2013

1 comentario

Ruben -

Este ano estaremos no San Froilan na Pulperia San Froilan ,contamos con vos, un saudo Pulpería Mosquera