Blogia
vgomez

VENTO DO NORTE

 

Iste tema "Vento do norte" forma parte do disco "Aquel neno que eu fun" do cantante cántabro Sergio Agüeros González (Torrelavega, 1975). Foi gravado en 2006, xunto co seu irmán Nando.

Iste tema foi peticionado con multitude de firmas para que fose o himno oficial de Cantabria, para substiuír a  Himno á Montaña, composto en 1926 polo mestre Juan Guerrero Urreisti, actual himno desa comunidade dende 1987.

Cantabria é unha comunidade autónoma uniprovincial situada no norte de España. Limita con Asturias ao oeste, con Euskadi (provincia de Biscaia) ao leste, con Castela e León (provincias de León, Palencia e Burgos) ao sur, e co mar Cantábrico ao norte. A súa capital e cidade máis poboada é Santander.

Emotiva canción con esta letra:

Me embruja el murmullo del río y del monte
Con lluvia de mayo me quiero mojar
Voy a correr como el lobo en la noche
Pretendo sentir toda tu inmensidad.

Me guía la luz de un rayo de luna
La clara del alba al amanecer.
Me llena de vida toda la hermosura
De esta tierra verde que aprendo a querer.

Quiero saltar de la rama de un roble
Gritar tu nombre y echar a volar
Tengo la fuerza del viento del norte
Y esa bravura que viene del mar.

Un puño de tierra, de arena o de nieve
Hacen tan pequeño lo poco que soy
Que a veces me alienta y otras me hiere
Yo vengo de ti y no se donde voy.

Quiero saltar de la rama de un roble
Gritar tu nombre y echar a volar
Tengo la fuerza del viento del norte
Y esa bravura que viene del mar.

FONTE: Musixmatch e wikipedia.org

0 comentarios