Blogia
vgomez

GANDHI E O SER HUMANO

GANDHI E O SER HUMANO

Preguntáronlle a Mahatma Gandhi cales son os factores que destrúen ao ser humano. El respondeu así:

A Política sen principios,

O Pracer sen compromiso,

A Riqueza sen traballo,

A Sabiduría sen carácter,

Os Negocios sen moral,

A Ciencia sen humanidade e

A Oración sen caridade.

 

A vida ensinoume que a xente é amable, se eu son amable;

que as personas están tristes, se eu estou triste;

que todos me queren, se eu os quero;

que todos son malos, se eu téñolles odio;

que hai caras sorrintes, se eu lles sonrío;

que hai caras amargas, se eu estou amargado;

que o mundo está feliz, se eu son feliz;

que a xente anóxase, se eu estou anoxado;

que as persoas son agradecidas, se eu son agradecido.

  

A vida é como un espello:

Se sorrío, o espello devólveme o sorriso.

A actitude que tome fronte á vida, é a mesma que a vida tomará conmigo.


0 comentarios