Blogia
vgomez

HOXE É O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

HOXE É O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Rosalia de castro / Imaxe: frasesdemujeres.com

Hoxe celébrase o Día de Rosalía, xa que tal día coma hoxe deo ano 1837, nacía en Santiago de Compostela, nunha casa do Camiño Novo (hoxe Rosalía de Castro, memo na porta do Campus Sur da Universidade), a escritora Rosalía de Castro. A súa vida foi realmente apaixonante, chea de interese histórico, cultural e intelectual.

Pero a mellor forma de lembrala é a través do que ela nos deixou, os seus textos, concretamente o comezo de "Airiños, airiños aires" de Cantares Gallegos (1863):

Airiños, airiños aires,

airiños da miña terra;

airiños, airiños aires,

airiños, levaime a ela.

 

Sin ela vivir non podo,

non podo vivir contenta,

que adonde queira que vaia,

cóbreme unha sombra espesa.

Cóbreme unha espesa nube.

tal preñada de tormentas,

tal de soidás preñada,

que a miña vida envenena.

Levaime, levaime, airiños,

como unha folliña seca,

que seca tamén me puxo

a callentura que queima.

¡Ai!, si non me levás pronto,

airiños da miña terra;

si non me levás, airiños,

quisais xa non me conesan,

que a febre de min come,

vaime consumindo lenta,

e no meu corazonciño,

tamén traidora se ceiba.

Bo día a tod@s!

0 comentarios