Blogia
vgomez

FALAR EN PÚBLICO: "CONECTAR"

 

Actriz, directora, produtora… pero por encima de todo, Branca Portillo defínese como “intérprete”, namorada da comunicación e da conexión co outro. “Algunha vez pasouvos que sentistes unha emoción e contástesllo a alguén, e esa persoa emocionouse convosco. Saltáronselle tamén as bágoas ou tamén se riu. Eu teño o privilexio de vivir iso cada día da miña vida. E iso é o máis fermoso que me deu esta profesión. Sentir que o que eu sinto é real e chega ao que está alén, e compartímolo”, afirma. Licenciada pola Real Escola Superior de Arte Dramática e Danza, Branca Portillo lembra a aprendizaxe que recibiu do seu mestre Pepe Estruch ao terminar os estudos. “E agora que?”, preguntou a actriz. “Agora aguanta”. E iso fixo. A súa longa traxectoria aséntase en grandes éxitos en cinema, teatro e televisión, como o memorable personaxe de Carlota en sériea ‘Sete Vidas’, e as súas valentes interpretacións como  inquisidor do século  XVII na película ‘Alatriste’ ou  Segismundo en ‘A vida é soño’ baixo a dirección de Helena Pementa. Traballou con grandes referentes do cinema e o teatro como Pedro Almodóvar, Miloš Forman, José Luis Gómez, Jorge  Lavelli ou  Tomaz  Pandur, e recibiu entre outros galardóns, o Premio Max á Mellor Dirección de Escena por ‘A Avaría’ e o Premio Nacional de Teatro en 2012.

0 comentarios